telia

nätverk som tjänst.

Digital kampanj för Telias helhetslösning "Nätverk som tjänst". Målgrupp: IT-chefer. Kampanjens mål: Att öka awareness om hur viktigt säker uppkoppling är för ett fungerande företag och en indragare till att läsa en rapport som innehåller allt man behöver veta inför framtidens utmaningar inom IT. Mitt arbete: Framtagning av kampanjkoncept, copy och rörlig design.

Nedan är ett urval av kommunikationen.

"Samla mer. Få mer" 

 Digital kampanj för Telias förmånspogram. Målgrupp: Befintliga kunder och nykunder Kampanjens mål: Öka awareness för att man kan välja en kostnadsfri förmån om man samlar bredband och mobilabonnemang - Att det lönar sig att vara kund hos Telia. Mitt arbete: Framtagning av copy för sociala medier och displayannonsering. 

Nedan är ett urval av kommunikationen.

"Välkommen til livet som företagare"

 Digital kampanj till nyföretagare. Målgrupp: Nya företagare Kampanjens mål: Öka känndedomen om att Telia erbjuder flera olika tjänster som gör det lättare för företagare att komma igång. Mitt arbete: Framtagning av copy för sociala medier (Linkedin) och content-inbound annonsering

Nedan är ett urval av kommunikationen.

telia play.

Printenheter för play- och tv-appen Telia Play.

Roll-ups - Copy och design

Broschyr - Copy och design

"effektivare vård med människan i centrum"

 Kampanj inom Telias vård och hälsa-segment. Hur man kan effektivisera vården med hjälp av digitala lösningar och smartare arbetssätt. Målgrupp: Verksamhetschefer inom vården och vårdpersonal. Kampanjens mål: Att öka kännedomen om Telias arbete inom vård och omsorg. Mitt arbete: Delaktig i framtagning av kampanjkoncept. 
Copy och design för sociala medier, displayannonsering, direktreklam och artiklar.

Broschyr som skickades ut till verksamhetschefer på vårdavdelning. Mål: Att få mottagaren att gå in på Telia.se och läsa mer om hur vården kan effektiveras med hjälp av digitala lösningar och smartare arbetssätt.

Artikel skriven inför Vitalis-mässan (mässa kring e-hälsa och framtidens vård och omsorg) för att locka besökare till seminarier av Telias representarer, för en effektivare vård med människan i centrum.